Tina is één van de meest begeesterde lesgevers waar ik ooit een training bij gevolgd heb.
Deze opleiding heeft me gemotiveerd om het nog beter te doen en het op een positieve manier te formuleren.
Ik heb geleerd om meer inhoudelijk flexibel af te stemmen op de vragen en noden van de deelnemers.
De opleiding 'Omgaan met agressie aan het loket' werd zeer positief geëvalueerd.
Als u geen doel bepaalt, kan u het ook niet bereiken.
We moeten persoonlijker en gerichter communiceren. Beter segmenteren ook.
Organisaties die het bijzonder goed doen inzake klantgerichtheid halen veel betere cijfers.
We gaan 'klantenreizen' uitstippelen". De basis waarrond de trainingen opgebouwd zijn.
Er is op het vlak van klant- en marktgerichtheid in veel organisaties nood aan opleiding.
We leren eerst de 'knoppen' kennen van de verschillende social media-kanalen.
In Vlaanderen denken we vooral 'het moet mooi zijn en het moet een mooi kleurtje hebben'.
Zorg dat u een actief leadbeheer hebt. Dat proces kan volledig geoptimaliseerd en geautomatiseerd worden.