Vanaf 12/06/2025
Klantgericht aan het onthaal
Klantgericht communiceren en handelen face-to-face
Omschrijving
Uw gedrag en de manier waarop u aan face-to-face communiceert, maken een wereld van verschil voor de persoon met wie u praat. Ook het stemtimbre en de intonatie die u gebruikt, en uw lichaamstaal bepalen hoe u in een gesprek overkomt.
Klantvriendelijk én klantgericht communiceren is niet altijd vanzelfsprekend. U hebt het druk, de persoon aan het onthaal is onvriendelijk, doet lastig, is ongeduldig, wordt verbaal agressief.
Hebt u er ook wel eens moeite mee om uw emoties onder controle te houden en rustig te blijven? Na deze training is dat gegarandeerd niet meer het geval.
Klantgericht aan het onthaal? Wees erbij op deze leuke doe-training!
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Voor iedereen die aan de onthaalbalie werkt, voor iedereen die (wel eens) iemand ontvangt in de organisatie of klanten te woord moet staan, voor iedere professionele onthaalmedewerker, voor iedereen die geconfronteerd wordt met wachtrijen, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
- Wat betekent klantentevredenheid?
- Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
- Mensen ontvangen: hoedoededa?
- Hoe iemand op een correcte manier doorverwijzen?
- Hoe moeilijke situaties aan het onthaal behandelen?
- Klachten behandelen aan het onthaal: kan dat?
Onze opleidingen
Locaties en data
Lesdagen
donderdag (12/06) |
donderdag (19/06) |
Uur
09:00 - 12:00 |
09:00 - 12:00 |
€ 325,00
excl. BTW
Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?
Samen creëren we uw perfecte opleiding!
Inez Vangheluwe
Commercieel coördinator
Een vraag over deze opleiding?
Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.
Stel uw vraag