Vanuit het hart voor de publieke, social en non-profit sector

Over ons

Het is niet eenvoudig om opleidingen te vinden die specifiek op de behoeftes en leernoden van de publieke, social en non-profit sector inspelen.  


Escala specialiseert zich reeds 17 jaar in opleidingen die wel inspelen op deze specifieke behoeftes. Immers, de werking van een lokaal bestuur, ocmw, vzw, onderwijs- of zorginstelling verschilt op vele vlakken van die van een commerciële organisatie.  

Actueel

Onze opleidingen zijn ten allen tijde afgestemd op de steeds wisselende regelgeving en brengen de meest actuele kennis en technieken onder de aandacht. 

Onze docenten zijn steeds op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van regelgeving en innovaties

Praktijkgericht

Onze ontwikkelaars en docenten hebben jarenlange ervaring in en met de publieke, social en non-profit sector. Hierdoor kan Escala altijd to-the-point opleidingen aanbieden die praktisch en up-to-date zijn. 


We zorgen ervoor dat de theorie wordt geduid a.d.h.v. specifieke cases en best practices.  
De opleidingen van Escala zijn direct toepasbaar in uw sector en vakgebied.  

Sectorgericht

Elke opleiding is ontwikkeld met de publieke, social en non-profit sector in gedachten. Daarnaast zijn de opleidingen specifiek afgestemd op de verschillende behoeften van de diverse doelgroepen binnen deze sectoren zoals aankopers, stafmedewerkers, omgevingsdiensten, zorgpersoneel, maatschappelijk werkers enz… 

Ruim aanbod

Kalenderaanbod

Ontdek ons opleidingsaanbod en versterk uw kennis in domeinen zoals wetgeving, omgevingsrecht, overheidsopdrachten en maatschappelijke dienstverlening, samen met andere professionals uit de sector.

Escala biedt In-house opleidingen die volledig zijn afgestemd op de specifieke leerbehoeften en uitdagingen van uw organisatie binnen de publieke, social en non-profitsector. Deze trainingen worden op locatie verzorgd, met een sterke focus op praktische toepasbaarheid en het verbeteren van de efficiëntie en vakkennis van uw medewerkers binnen hun werkomgeving. 

Kwaliteit verzekerd

logo's van Qfor en Veritas

Dagelijks monitort Escala de klanttevredenheid en wordt onze interne werking en het kwaliteitsbeleid geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen we ook onze dienstverlening beter afstemmen op de opleidingsnoden van onze klanten in de publieke, social en non-profit sector.