Customer Experience Design - Masterclass

Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie.
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 8 sessie(s)
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • icon 8 sessie(s)
Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie.
  • Samenwerking met SBM

AI in customer service: van hype tot actie

Ontdek hoe je met AI in customer service je klantendienst sneller, menselijker en efficiënter maakt. Praktisch, helder en direct toepasbaar.
  • icon Vanaf 03/02/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 695,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 03/02/2026
  • icon Gent
  • icon 695,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Ontdek hoe je met AI in customer service je klantendienst sneller, menselijker en efficiënter maakt. Praktisch, helder en direct toepasbaar.
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht

Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Hoe maakt u een goed verslag op?

Leer op een praktijkgerichte manier een schrijftaak voorbereiden, hoofd- van bijzaken scheiden en een heldere structuur aanbrengen in een rapport of notulen.
  • icon Vanaf 27/01/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 325,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Vanaf 27/01/2026
  • icon Gent
  • icon 325,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Leer op een praktijkgerichte manier een schrijftaak voorbereiden, hoofd- van bijzaken scheiden en een heldere structuur aanbrengen in een rapport of notulen.

Cursus loon- en personeelsadministratie

Correcte loonresultaten en degelijk ingevulde sociale documenten zijn bepalend voor de sociale relaties binnen een organisatie.
  • icon Meerdere startdata vanaf 12/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 10 sessie(s)
  • icon 1258,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 12/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 1258,00 excl. BTW
  • icon 10 sessie(s)
Correcte loonresultaten en degelijk ingevulde sociale documenten zijn bepalend voor de sociale relaties binnen een organisatie.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Werken op hoogte: module 3 - bevoegd persoon vaste steigers

Steigers controleren op risico's en preventief handelen zodanig dat de geplaatste stelling beantwoordt aan alle veiligheidsvoorschriften ongeacht de weersomstandigheden.
  • icon Meerdere startdata vanaf 17/02/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 328,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Opleidingscheques
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 17/02/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 328,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Steigers controleren op risico's en preventief handelen zodanig dat de geplaatste stelling beantwoordt aan alle veiligheidsvoorschriften ongeacht de weersomstandigheden.
  • KMO-portefeuille
  • Opleidingscheques
  • Samenwerking met SBM

Klantgericht aan het onthaal

Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
icon chevron right
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • nieuw

Debiteurenbeheer: Uw klant in nood

Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 1 sessie
  • icon 249,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 249,00 excl. BTW
  • icon 1 sessie
Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
10 van 102 resultaten | toon volgende 10 resultaten