Krijg grip op uw klanten. Zo maakt u Personas en Customer Journeys.


Creëer waarde voor uw klanten. Onderzoek en breng uw klant en hun klantreis in kaart
Opleiding Klantgerichtheid 190525
NIEUW

Omschrijving

Klanten behouden en nieuwe klanten werven. Dat is wat u wilt. Toch? Op vandaag slaagt u daar best in door uw klant centraal te stellen. En hem een positieve “klantreis” aan te bieden. Van kennismaking tot aankoop en loyaliteit. Dat is een hele uitdaging. Het betekent: uw (potentiële) klant kennen, weten wat hij verwacht en hoe hij zich gedraagt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Daarom deze doe-opleiding.

Kennen én kunnen. Volg deze opleiding/workshop en leer:

  • Hoe u Personas opstelt. Geef uw klantengroepen een gezicht. Dat maakt het veel makkelijker om vanuit uw klant te denken. En correct en consistent met hen te communiceren.
  • Hoe u Customer journeys uittekent. Krijg inzicht in de ideale weg die iemand aflegt om klant bij u te worden. En te blijven.

Het gebruiken van personas en customer journeys helpt u ook om een consistente merkbeleving te creëren. Met uw klanten én tussen uw klanten.

Gerelateerde opleidingen:

  • Bouwen aan uw merk: branding van A tot Z
  • Content marketing: van strategie naar plan

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie de communicatie en marketing in zijn/haar bedrijf of zaak verzorgt. En inzet op een maximale klantenbeleving.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien

Lesdata

Datum Startuur Einduur
woensdag 04/03/2020 09:30 12:30
woensdag 04/03/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • Tine@escala.be