Omgaan met conflicten en lastig gedrag

Wil je leren omgaan met conflictsituaties en moeilijk gedrag? Vermijd escalatie en zoek naar oplossingen!
  • icon Vanaf 18/05/2026
  • icon Gent
  • icon 3 sessie(s)
  • icon 565,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 18/05/2026
  • icon Gent
  • icon 565,00 excl. BTW
  • icon 3 sessie(s)
Wil je leren omgaan met conflictsituaties en moeilijk gedrag? Vermijd escalatie en zoek naar oplossingen!
  • Samenwerking met SBM

Wat te doen bij vermoeden van kindermishandeling?

Wat verstaat men onder kindermishandeling? Welke signalen en risicofactoren kunt u herkennen en welke stappen kunt u zetten om met de ongerustheid aan de slag te gaan?
  • icon 02/03/2026
  • icon Brugge
  • icon 1 sessie
  • icon 150,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon 02/03/2026
  • icon Brugge
  • icon 150,00 excl. BTW
  • icon 1 sessie
Wat verstaat men onder kindermishandeling? Welke signalen en risicofactoren kunt u herkennen en welke stappen kunt u zetten om met de ongerustheid aan de slag te gaan?

Veiligheid bij schakelen van hoogspanningsinstallaties

Volg de opleiding 'Veiligheid bij schakelen van hoogspanningsinstallaties' en leer veilig werken. Voor elektriciens en technisch verantwoordelijken.
  • icon Vanaf 16/12/2025
  • icon Kortrijk
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 445,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Opleidingscheques
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 16/12/2025
  • icon Kortrijk
  • icon 445,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Volg de opleiding 'Veiligheid bij schakelen van hoogspanningsinstallaties' en leer veilig werken. Voor elektriciens en technisch verantwoordelijken.
  • KMO-portefeuille
  • Opleidingscheques
  • Samenwerking met SBM

Omgaan met klachten

Hoe maak je van klachten kansen? Ontdek technieken voor herstel en vertrouwen. Schrijf je in!
  • icon Vanaf 11/06/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 395,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 11/06/2026
  • icon Gent
  • icon 395,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Hoe maak je van klachten kansen? Ontdek technieken voor herstel en vertrouwen. Schrijf je in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Omgaan met verbale agressie

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • icon Meerdere startdata vanaf 29/04/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 285,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 29/04/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 285,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • Samenwerking met SBM

Geweldloos communiceren en omgaan met mensen

Opleiding communicatie voor wie professioneel wil groeien. Ontdek hoe je empathisch en doelgericht in dialoog gaat met impact.
  • icon Meerdere startdata vanaf 11/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 4 sessie(s)
  • icon Vanaf 715,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 11/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon Vanaf 715,00 excl. BTW
  • icon 4 sessie(s)
Opleiding communicatie voor wie professioneel wil groeien. Ontdek hoe je empathisch en doelgericht in dialoog gaat met impact.
  • Samenwerking met SBM

Omgaan met verbale agressie - met trainingsacteur

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • icon Meerdere startdata vanaf 31/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 375,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 31/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 375,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • Samenwerking met SBM
10 van 74 resultaten | toon volgende 10 resultaten