Omgaan met klanten in het nieuwe normaal - Geef je klant een "wow"-ervaring!


Klantgericht denken, handelen en communiceren in Corona-tijden. Online training.
Webinar Klantgerichtheid 200276
NIEUW

Omschrijving

Je opent de deuren van je organisatie, je “klant” komt (terug) over de vloer. Het voelt onwennig aan, is het niet? Ook bij de bezoekers of burgers die langskomen is dat zo. Wie had dat een paar maanden geleden gedacht. Stel je jezelf ook vragen als:

  • Communiceer ik anders met mijn burgers of bezoekers dan voorheen? En hoe dan?
  • Hoe leg ik een hem/haar uit wat (niet) kan? Hoe buig ik iets negatief om naar iets positief?
  • En wat als er een wachtrij ontstaat en er mensen ongeduldig (of zelfs agressief) worden?

Zorg ervoor dat je klant toch een leuke ervaring krijgt. Met een “wow”-gevoel afscheid neemt en deelt met zijn omgeving. En heel graag bij je terugkomt.

Praktische tips en trics om het leven van je “klant” en van jezelf te vergemakkelijken? Je leert het in een online opleiding van 3 uur. Op dinsdag 26 mei. Van 13u.00 tot 16u.00.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

al wie face-to-face in contact komt met "klanten" in het "nieuwe normaal". Publieke sector, zorgsector, non-profit,...

Methodologie

interactieve webinar

Programma

In 1 online sessies van 3 uur, leer je klantgericht denken, handelen en communiceren in corona-tijden.

  • Communiceer ik anders met mijn klant dan voorheen? En hoe dan?
  • Hoe leg ik een klant uit wat (niet) kan? Hoe buig ik iets negatief om naar iets positief?
  • En wat als er een wachtrij ontstaat en er klanten ongeduldig (of zelfs agressief) worden?

Je leert hoe je klant toch een leuke ervaring krijgt. Met een “wow”-gevoel afscheid neemt en deelt met zijn omgeving. En heel graag bij je terugkomt.

Online opleiding van 3 uur. Op dinsdag 26 mei. Van 13u.00 tot 16u.00.

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien