Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht

Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Klantgericht aan het onthaal

Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
icon chevron right
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • nieuw

Debiteurenbeheer: Uw klant in nood

Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 1 sessie
  • icon 249,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 249,00 excl. BTW
  • icon 1 sessie
Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Omgaan met verbale agressie

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • icon Meerdere startdata vanaf 27/11/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 285,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 27/11/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 285,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • Samenwerking met SBM

Omgaan met verbale agressie - met trainingsacteur

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • icon Meerdere startdata vanaf 11/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 375,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 11/12/2025
  • icon Diverse locaties
  • icon 375,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • Samenwerking met SBM

Goed onthaal van nieuwe medewerkers in overheden en publieke instellingen

Hoe heet u uw nieuwe medewerker welkom? Een goed onthaal is de basis voor een gestage groei naar een steeds betere (lees: professionelere) werknemer.
  • icon Vanaf 04/11/2025
  • icon Webinar
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 310,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Vanaf 04/11/2025
  • icon Webinar
  • icon 310,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Hoe heet u uw nieuwe medewerker welkom? Een goed onthaal is de basis voor een gestage groei naar een steeds betere (lees: professionelere) werknemer.
10 van 152 resultaten | toon volgende 10 resultaten