Expert klantgerichtheid in de publieke sector & social profit: introductie


Bouwen aan een 9+ organisatie
Opleiding Klantgerichtheid 200146

Omschrijving

U krijgt in 2 uur inzicht in de bouwstenen van een klantgerichte organisatie!

Bouwen aan een '9+ organisatie'. Voor management en directie in bedrijven en non profit organisaties wordt het steeds duidelijker dat men onvoldoende verschil maakt met tevreden klanten én medewerkers. Dat doen 'uiterst' tevreden klanten en medewerkers wel. Deze 'ambassadeurs' bevelen u aan en blijven u trouw. En u mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot succes voor uw organisatie zit in de verandering van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen. Een fan van de klant maken. Een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom, de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Schrijf u in voor deze infosessie en keer – net als zeer veel anderen voor u – huiswaarts met  een pak inspiratie en tips!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wilt werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wilt doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie kunt opzetten.

Programma

In deze inspirerende introsessie, specifiek gericht naar publieke overheidsinstellingen, non profit en social profit organisaties, leggen we de onderliggende principes van customer experience design bloot.

Zo gaat u al heel snel zelf aan de slag om uw non profit organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete non profit cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant ziet hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u onderneemt om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wilt krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.