Expert Klantgerichtheid in de publieke sector & social profit (Certified training)


Werken vanuit een klantgerichte cultuur
Opleiding Klantgerichtheid 200147

Omschrijving

Met uw organisatie aan klantgerichtheid werken, loont. Meer zelfs: organisaties die het bijzonder goed doen inzake klantgerichtheid, halen veel betere resultaten. En ook medewerkers kiezen vaker voor organisaties waar de 'klant' centraal staat.

Ook in de publieke sector, social-profit & zorg en non-profit & vzw’s is klantgericht werken een hot topic. De noodzaak tot verdere professionalisering stelt organisaties voor heel wat uitdagingen.

Volg de opleiding Customer Experience Management en:

  • u leert hoe een organisatie naar een klantgerichte organisatie evolueert
  • u biedt uw doelgroep een waardevolle beleving die smaakt naar meer
  • u motiveert uw medewerkers om hun beste beentje voor te zetten

Zo maakt u het verschil met uw concullega’s, bedient u uw 'klanten' op hun wenken, en haalt u betere resultaten. Waarop wacht u nog?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wil werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie kunt opzetten.

Methodologie

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies kunnen doorgaan door in een Mixed Classroom. De trainer/coach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Programma

Klantgerichtheid is een bewuste en strategische keuze. Het start van bij je bestaansreden als  organisatie. Vanuit uw visie en missie bepalen wat uw klanten mogen ervaren - de klantenbeleving of customer xperience - is een uitdagende opdracht. Customer Xperience Design is een doordachte manier om als organisatie het verschil te maken.

Opbouw van de certified training Expert Klantgerichtheid

  • Introductie tot customer xperience
  • Organisatie
    • Customer Xperience Design
    • Verandermanagement opzetten in lijn met klantgerichtheid
    • Organisatorische principes van klantgericht leiderschap
  • Klanten
  • Medewerkers
  • Performance
  • Praktische case voorleggen

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.