Expert Klantgerichtheid in de publieke sector & social profit (Certified training)


Werken vanuit een klantgerichte cultuur
Webinar Klantgerichtheid 200147
NIEUW

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Na deze opleiding bent u in staat om de rol van Customer Xperience Officer binnen uw organisatie op te nemen.

Omschrijving

Met uw organisatie aan klantgerichtheid werken, loont. Meer zelfs: organisaties die het bijzonder goed doen inzake klantgerichtheid, halen veel betere resultaten. En ook medewerkers kiezen vaker voor organisaties waar de “klant” centraal staat.

Ook in de publieke sector, social-profit & zorg en non-profit & vzw’s is klantgericht werken een hot topic. De noodzaak tot verdere professionalisering stelt organisaties voor heel wat uitdagingen.

Volg de opleiding Customer Experience Management en:

  • u leert hoe een organisatie naar een klantgerichte organisatie evolueert,
  • u biedt uw doelgroep een waardevolle beleving die smaakt naar meer.
  • u motiveert uw medewerkers om hun beste beentje voor te zetten.

Zo maakt u het verschil met uw concullega’s, bedient u uw “klanten” op hun wenken, en haalt u betere resultaten. Waarop wacht u nog?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wil werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie wil opzetten.

Methodologie

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Programma

Klantgerichtheid is een bewuste en strategische keuze. Het start van bij je bestaansreden als  organisatie. Vanuit uw visie en missie bepalen wat uw klanten mogen ervaren - de klantenbeleving of customer xperience - is een uitdagende opdracht. Customer Xperience Design is een doordachte manier om als organisatie het verschil te maken.

Opbouw van de certified training Expert Klantgerichtheid

1. Introductie tot customer xperience

2. Organisatie

  • Customer Xperience Design
  • Verandermanagement opzetten in lijn met klantgerichtheid
  • Organisatorische principes van klantgericht leiderschap

3. Klanten

4. Medewerkers

5. Performance

6. Praktische case voorleggen

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 20/10/2020 09:00 12:30
dinsdag 20/10/2020 13:30 16:30
dinsdag 27/10/2020 09:00 12:30
dinsdag 27/10/2020 13:30 16:30
dinsdag 10/11/2020 09:00 12:30
dinsdag 10/11/2020 13:30 16:30
dinsdag 01/12/2020 09:00 12:30
dinsdag 01/12/2020 13:30 16:30
dinsdag 08/12/2020 09:00 12:30
dinsdag 08/12/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • Tine@escala.be

Getuigschrift

Escala Certificate

Prijsinfo

Corona? Die bederft bij SBM uw leerhonger nooit! Deze opleiding gaat door in een Virtual Classroom. Dat wil zeggen: de taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen.“Jaja, maar wat als het coronavirus opnieuw roet in het eten strooit?” Eenvoudig: dan wandelt iedereen online binnen! Het is alsof u fysiek in de zaal aanwezig bent. U interageert met uw trainer en met uw medetrainees. En krijgt meteen antwoord op uw vragen.

Onwennig met technologie? Hoeft niet: de software die u van ons krijgt, is bijzonder gebruikersvriendelijk. En komt met de begeleiding en ondersteuning waar u om vraagt. Wees Corona te slim af. Boek nu bij SBM, waar het virus geen spelbreker meer is. Vragen? Collega Kevin zorgt voor antwoorden (mail kevin@sbm.be of bel 078 35 36 38).