Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Deze sessie leert je op een effectieve en efficiënte manier een moeilijk of slechtnieuwsgesprek te voeren zonder de relatie met de medewerker in gevaar te brengen.
Deze sessie leert je op een effectieve en efficiënte manier een moeilijk of slechtnieuwsgesprek te voeren zonder de relatie met de medewerker in gevaar te brengen.