Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Deze sessie leert u op een effectieve en efficiënte manier een moeilijk of slechtnieuwsgesprek te voeren zonder de relatie met de medewerker in gevaar te brengen.
Deze sessie leert u op een effectieve en efficiënte manier een moeilijk of slechtnieuwsgesprek te voeren zonder de relatie met de medewerker in gevaar te brengen.