Professioneel communiceren in het Engels - Gevorderd


Taal@work. Vaardig communiceren in het Engels
Opleiding Taal 140300

Introductie

Durf spreken in het Engels. In alle werksituaties.

Taal@work. Begrijpen en begrepen worden. Zonder angst om fouten te maken. In alledaagse communicatie en in situaties waar specifiek en zelfs gespecialiseerd jargon nodig is. Onder collega’s. Met klanten en distributeurs. Met leveranciers en andere stakeholders.

U wordt door onze gepassioneerde, toegewijde en ervaren taaltrainers gecoacht:

  • In kleine groepen. U krijgt de nodige individuele aandacht en boekt zichtbare vooruitgang op korte tijd. Uw inspanningen renderen sneller!
  • In een aangename, ongedwongen sfeer. Met gemotiveerde en gelijkgestemde medecursisten. Uw zelfvertrouwen groeit zienderogen!
  • Met beproefde leermethodes, innovatieve formats of toptechnologische e-modules. Een effectieve aanpak afgestemd op de manier van leren die u verkiest. Uw motivatie maakt het verschil!

Onze taaltrainingen zijn afgestemd op het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen (CEFR).

Omschrijving

Professioneel communiceren in het Engels – gevorderd

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie al een goede kennis heeft van de Engelse taal. Uw huidig taalniveau: B1. Het doelniveau van deze taalopleiding: B2-C1. Zie het beschrijvingsschema voor zelfbeoordeling: Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen (CEFR).

Wij helpen u graag bij het bepalen van uw huidig taalniveau. Gratis en vrijblijvend! Zo maakt u de juiste keuze van opleiding. Geen test, maar een korte, leuke babbel met de taalcoach! Kom naar een screening op een SBM campus. Of vraag een screening via telefoon of video call aan. Contacteer Yoica Stoffyn op 078 35 36 38 of via yoica.stoffyn@sbm.be voor het inplannen van uw screening.

Methodologie

Deze taalopleiding wordt gegeven met de klassieke leermethode. 12 wekelijkse klassikale leer- en oefensessies van 3 uur.

Ons advies? Kies voor het volgen van deze opleiding met de innovatieve leermethode "begeleid zelfstandig leren"! Coaching- en oefensessies in combinatie met online leermodules. Leuk & eenvoudiger leren, sneller resultaat!

Maak kennis met deze nieuwe formule! Contacteer Yoica Stoffyn op 078 35 36 38 of via yoica.stoffyn@sbm.be voor meer info.

Programma

De keuze van de onderwerpen wordt door de taalcoach gemaakt in overleg met de aanwezige deelnemers. Onderwerpen kunnen dus ook door de deelnemers zelf aangebracht worden. Ook het geschreven Engels kan aan bod komen (rapportering, ...).

We leren verder ook ideeën, voorstellen, oplossingen, ... formuleren omtrent heel wat actuele hot items. Volgende onderwerpen zouden kunnen aan bod komen:

  • sociale media/  brand management  / PR
  • werkomstandigheden
  • maatschappelijke evoluties
  • Business and the environment -energie en milieu
  • presentaties allerhande
  • entrepreneur vs intrapeneur
  • innovation and design
  • cross cultural awareness in the business world
  • strategic alliances / mergers and acquisitions
  • Finance -  trends and analysis
  • IQ EQ and CQ
  • Artificial intelligence
2014-300-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Sara Taylor is an Australian with British roots who began her teaching career in 1990. Sara: "I have been on a steep learning curve ever since! Beginning my career as a secondary school teacher in Australia, my thirst for knowledge in the field of language learning has taken me around the world.As a language coach, I have been teaching, motivating and inspiring students to reach their goals for 30 years and have a broad experience in a variety of learning environments.I am passionate about learning and see language learning as a journey that should be enjoyed!. After all, language is not just limited to vocabulary, grammar and exercises but meeting and being able to speak to and understand people from all over the world and from all walks of life.".

Sara about her teaching philosophy: "I don't believe that one size fits all and always try to adapt vocabulary and grammar activities to suit the inidividual needs of all my students. In consultation with my students I develop strategies to practise and revise key elements that we have seen during the course and see how they can be adapted and utilised in their everydat working life. Step by step we work together towards achieving specific language learning goals.".