Klantgericht aan het onthaal - vaardigheidstraining NIEUW

Opleiding Klantgerichtheid 180679

Omschrijving

Klantgericht communiceren en handelen face-to-face

Komt u in contact met klanten, leveranciers en andere stakeholders? Zowel fysisch als aan de telefoon? Dan bent u een ambassadeur van uw organisatie en zorgt u voor de indruk die men van u krijgt.

Klantgericht communiceren en handelen, zowel verbaal als non-verbaal, zijn op vandaag basisvaardigheden die elke medewerker van pas komen.  

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die aan de onthaalbalie werkt, voor iedereen die (wel eens) iemand ontvangt in de organisatie of klanten te woord moet staan, voor iedere professionele onthaalmedewerker, voor iedereen die geconfronteerd wordt met wachtrijen, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Programma

  • ?Wat betekent klantentevredenheid?
  • ?Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • Mensen ontvangen: hoedoededa?
  • ?Hoe iemand op een correcte manier doorverwijzen?
  • ?Hoe moeilijke situaties aan het onthaal behandelen?
  • ?Klachten behandelen aan het onthaal: kan dat?

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 28/05/2019 09:30 12:30
dinsdag 28/05/2019 13:30 16:30

Deze data zijn nog onderhevig aan wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • info@escala.be
2018-679-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van organisaties in klantgerichtheid. Zowel op strategisch als operationeel vlak. Hij deed ervaring op in verschillende omgevingen en stuurde daarbij zelf ook trainers aan. Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen. Dat resulteert in een maximale return. Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. U moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!