Klantgericht aan het onthaal

Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
icon chevron right
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • nieuw

Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht

Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden

Help je graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om je collega's te ondersteunen.
  • icon Meerdere startdata vanaf 28/01/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 4 sessie(s)
  • icon 750,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 28/01/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 750,00 excl. BTW
  • icon 4 sessie(s)
Help je graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om je collega's te ondersteunen.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Debiteurenbeheer: Uw klant in nood

Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 1 sessie
  • icon 249,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon 16/03/2026
  • icon Webinar
  • icon 249,00 excl. BTW
  • icon 1 sessie
Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Onboarding en begeleiden van nieuwe medewerkers

Wist je dat een onthaalbeleid van een nieuwe werknemer verplicht is? De eerste indruk maakt het verschil.
  • icon Meerdere startdata vanaf 27/02/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 370,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 27/02/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 370,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Wist je dat een onthaalbeleid van een nieuwe werknemer verplicht is? De eerste indruk maakt het verschil.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Wegwijs lokaal bestuur (totaalmodule 1-5)

Nieuwe of onervaren medewerkers van lokale besturen bekomen veel know how omtrent hun bijzondere werkomgeving.
  • icon Vrij te kiezen
  • icon Webinar on demand
  • icon 4 sessie(s)
  • icon 675,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Vrij te kiezen
  • icon Webinar on demand
  • icon 675,00 excl. BTW
  • icon 4 sessie(s)
Nieuwe of onervaren medewerkers van lokale besturen bekomen veel know how omtrent hun bijzondere werkomgeving.

Leidinggeven aan arbeiders van technische diensten

Goed leiding geven aan een groep arbeiders van een technische dienst is meer dan alleen maar duidelijke instructies geven (SMART).
  • icon Meerdere startdata vanaf 18/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 4 sessie(s)
  • icon 715,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 18/03/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 715,00 excl. BTW
  • icon 4 sessie(s)
Goed leiding geven aan een groep arbeiders van een technische dienst is meer dan alleen maar duidelijke instructies geven (SMART).

Customer Experience Design - Masterclass

Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie.
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 8 sessie(s)
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • icon 8 sessie(s)
Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie.
  • Samenwerking met SBM

Agressiecoach

Word expert in agressiebeheersing op de werkvloer! Opleiding voor non- en social profit. Opleiding voor non- en social profit.
  • icon Vanaf 05/03/2026
  • icon Gent
  • icon 10 sessie(s)
  • icon 1242,00 excl. BTW
icon chevron right
  • icon Vanaf 05/03/2026
  • icon Gent
  • icon 1242,00 excl. BTW
  • icon 10 sessie(s)
Word expert in agressiebeheersing op de werkvloer! Opleiding voor non- en social profit. Opleiding voor non- en social profit.

Omgaan met verbale agressie

Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • icon Meerdere startdata vanaf 29/04/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 285,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Meerdere startdata vanaf 29/04/2026
  • icon Diverse locaties
  • icon 285,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
  • Samenwerking met SBM
10 van 34 resultaten | toon volgende 10 resultaten