Klantgericht aan het onthaal Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe! Vanaf 27/04/2026 Gent 2 sessie(s) 365,00 excl. BTW nieuw Klantgericht aan het onthaal Vanaf 27/04/2026 Gent 365,00 excl. BTW 2 sessie(s) Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe! nieuw
Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in! Vanaf 26/03/2026 Blended 2 sessie(s) 365,00 excl. BTW nieuw Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht Vanaf 26/03/2026 Blended 365,00 excl. BTW 2 sessie(s) Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in! nieuw
Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden Help je graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om je collega's te ondersteunen. Meerdere startdata vanaf 28/01/2026 Diverse locaties 4 sessie(s) 750,00 excl. BTW KMO-portefeuille Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden Meerdere startdata vanaf 28/01/2026 Diverse locaties 750,00 excl. BTW 4 sessie(s) Help je graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om je collega's te ondersteunen. KMO-portefeuille
Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden. Helpt u graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om uw collega's te ondersteunen. Vanaf 28/01/2026 Gent 4 sessie(s) 655,00 excl. BTW Train the trainer: collega’s opleiden met de juiste didactische vaardigheden. Vanaf 28/01/2026 Gent 655,00 excl. BTW 4 sessie(s) Helpt u graag nieuwe collega's om zich in te werken? Leer met deze korte cursus de juiste didactische vaardigheden om uw collega's te ondersteunen.
Debiteurenbeheer: Uw klant in nood Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden. 16/03/2026 Webinar 1 sessie 249,00 excl. BTW KMO-portefeuille Debiteurenbeheer: Uw klant in nood 16/03/2026 Webinar 249,00 excl. BTW 1 sessie Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden. KMO-portefeuille
Onboarding en begeleiden van nieuwe medewerkers Wist u dat een onthaalbeleid van een nieuwe werknemer verplicht is? De eerste indruk maakt het verschil. Meerdere startdata vanaf 09/12/2025 Diverse locaties 2 sessie(s) Vanaf 355,00 excl. BTW KMO-portefeuille Onboarding en begeleiden van nieuwe medewerkers Meerdere startdata vanaf 09/12/2025 Diverse locaties Vanaf 355,00 excl. BTW 2 sessie(s) Wist u dat een onthaalbeleid van een nieuwe werknemer verplicht is? De eerste indruk maakt het verschil. KMO-portefeuille
Customer Experience Design in 1 dag Leer de tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie. Vanaf 03/12/2025 Gent 2 sessie(s) 455,00 excl. BTW KMO-portefeuille Customer Experience Design in 1 dag Vanaf 03/12/2025 Gent 455,00 excl. BTW 2 sessie(s) Leer de tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie. KMO-portefeuille
Wegwijs lokaal bestuur (totaalmodule 1-5) Nieuwe of onervaren medewerkers van lokale besturen bekomen veel know how omtrent hun bijzondere werkomgeving. Vrij te kiezen Webinar on demand 4 sessie(s) 675,00 excl. BTW Wegwijs lokaal bestuur (totaalmodule 1-5) Vrij te kiezen Webinar on demand 675,00 excl. BTW 4 sessie(s) Nieuwe of onervaren medewerkers van lokale besturen bekomen veel know how omtrent hun bijzondere werkomgeving.
Leidinggeven aan arbeiders van technische diensten Goed leiding geven aan een groep arbeiders van een technische dienst is meer dan alleen maar duidelijke instructies geven (SMART). Meerdere startdata vanaf 18/03/2026 Diverse locaties 4 sessie(s) 715,00 excl. BTW Leidinggeven aan arbeiders van technische diensten Meerdere startdata vanaf 18/03/2026 Diverse locaties 715,00 excl. BTW 4 sessie(s) Goed leiding geven aan een groep arbeiders van een technische dienst is meer dan alleen maar duidelijke instructies geven (SMART).
Customer Experience Design - Masterclass Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie. Vanaf 07/05/2026 Gent 8 sessie(s) 1350,00 excl. BTW Customer Experience Design - Masterclass Vanaf 07/05/2026 Gent 1350,00 excl. BTW 8 sessie(s) Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie.