Klantgericht aan het onthaal - vaardigheidstraining


Klantgericht communiceren en handelen face-to-face
Webinar Klantgerichtheid 180679

Omschrijving

Uw gedrag en de manier waarop u aan face-to-face communiceert, maken een wereld van verschil voor de persoon met wie u praat. Ook het stemtimbre en de intonatie die u gebruikt, en uw lichaamstaal bepalen hoe u in een gesprek overkomt.

Klantvriendelijk én klantgericht communiceren is niet altijd vanzelfsprekend. U hebt het druk, de persoon aan het onthaal is onvriendelijk, doet lastig, is ongeduldig, wordt verbaal agressief.

Hebt u er ook wel eens moeite mee om uw emoties onder controle te houden en rustig te blijven? Na deze training is dat gegarandeerd niet meer het geval.

Klantgericht aan het onthaal? Wees erbij op deze leuke doe-training!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die aan de onthaalbalie werkt, voor iedereen die (wel eens) iemand ontvangt in de organisatie of klanten te woord moet staan, voor iedere professionele onthaalmedewerker, voor iedereen die geconfronteerd wordt met wachtrijen, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Programma

  • Wat betekent klantentevredenheid?
  • Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • Mensen ontvangen: hoedoededa?
  • Hoe iemand op een correcte manier doorverwijzen?
  • Hoe moeilijke situaties aan het onthaal behandelen?
  • Klachten behandelen aan het onthaal: kan dat?

Praktisch

Deze training is voorzien als een webinar. Ontdek hier de 6 voordelen van webinar bij Escala:

1. Geen reistijd, files en hoge reiskosten
2. Volg de opleiding thuis of op het werk
3. Interactief: vraagstelling is zeer laagdrempelig via chatfunctie
4. De meeste webinars worden opgenomen en zijn nadien beschikbaar
5. Korte en krachtige sessies
6. Ook webinars kunnen in aanmerking komen voor KMO Portefeuille

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien