Klantgericht aan de telefoon - vaardigheidstraining


Klantgericht communiceren en handelen aan de telefoon
Opleiding Klantgerichtheid 180678

Omschrijving

Uw gedrag en de manier waarop u aan de telefoon communiceert, maken een wereld van verschil voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Ook het stemtimbre en de intonatie die u gebruikt, bepalen hoe u in een telefoongesprek overkomt.

Klantvriendelijk én klantgericht communiceren aan de telefoon is niet altijd vanzelfsprekend. U hebt het druk, de persoon aan de andere kant van de lijn is onvriendelijk, doet lastig, is ongeduldig.

Hebt u er ook wel eens moeite mee om uw emoties onder controle te houden en rustig te blijven? Na deze training is dat gegarandeerd niet meer het geval.

Klantgericht aan de telefoon? Wees erbij op deze leuke doe-training!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die de telefoon (wel eens) opneemt in de organisatie of klanten telefonisch te woord moet staan, voor iedere professionele telefonist, voor iedereen die geconfronteerd wordt met telefoons in wacht, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Programma

In de training Klantgerichte vaardigheidstechnieken aan de telefoon komen volgende topics aan bod:

  • Wat betekent klantentevredenheid?
  • Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • Hoe klantgericht communiceren?
  • Hoe op een correcte manier doorverwijzen?
  • Telefonisch onthaal: hoedoededa?
  • Hoe moeilijke situaties aan de telefoon behandelen?
  • Klachten behandelen aan de telefoon: kan dat?

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien

Lesdata

Datum Startuur Einduur
donderdag 02/04/2020 09:30 12:30
donderdag 02/04/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • Cultureel Centrum Hasselt
  • Kunstlaan 5
  • 3500 Hasselt
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • Tine@escala.be

Lesdata

Datum Startuur Einduur
maandag 23/03/2020 09:30 12:30
maandag 23/03/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • Tine@escala.be
2018-678-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van organisaties in klantgerichtheid. Zowel op strategisch als operationeel vlak. Hij deed ervaring op in verschillende omgevingen en stuurde daarbij zelf ook trainers aan. Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen. Dat resulteert in een maximale return. Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. U moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!