Klantgericht aan de telefoon - vaardigheidstraining NIEUW

Opleiding Klantgerichtheid 180678

Omschrijving

Klantgericht communiceren en handelen aan de telefoon

Komt u in contact met klanten, leveranciers en andere stakeholders? Zowel fysisch als aan de telefoon? Dan bent u een ambassadeur van uw organisatie en zorgt u voor de indruk die men van u krijgt.

Klantgericht communiceren en handelen, zowel verbaal als non-verbaal, zijn op vandaag basisvaardigheden die elke medewerker van pas komen.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die de telefoon (wel eens) opneemt in de organisatie of klanten telefonisch te woord moet staan, voor iedere professionele telefonist, voor iedereen die geconfronteerd wordt met telefoons in wacht, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Programma

In de training Klantgerichte vaardigheidstechnieken aan de telefoon komen volgende topics aan bod:

  • ?Wat betekent klantentevredenheid?
  • ?Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • ?Hoe klantgericht communiceren?
  • ?Hoe op een correcte manier doorverwijzen?
  • ?Telefonisch onthaal: hoedoededa?
  • ?Hoe moeilijke situaties aan de telefoon behandelen?
  • ?Klachten behandelen aan de telefoon: kan dat?

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 14/05/2019 09:30 12:30
dinsdag 14/05/2019 13:30 16:30

Deze data zijn nog onderhevig aan wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • info@escala.be
2018-678-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van organisaties in klantgerichtheid. Zowel op strategisch als operationeel vlak. Hij deed ervaring op in verschillende omgevingen en stuurde daarbij zelf ook trainers aan. Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen. Dat resulteert in een maximale return. Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. U moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!