Expert Klantgerichtheid in de publieke sector & social profit (Gratis Introsessie)


Bouwen aan een 9+ organisatie
Opleiding Klantgerichtheid 180676

Omschrijving

U krijgt in 2 uur inzicht in de bouwstenen van een klantgerichte organisatie!

Bouwen aan een '9+ organisatie'. Voor management en directie in bedrijven en non profit organisaties wordt het steeds duidelijker dat men onvoldoende verschil maakt met tevreden klanten én medewerkers. Dat doen 'uiterst' tevreden klanten en medewerkers wel. Deze 'ambassadeurs' bevelen u aan en blijven u trouw. En u mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot succes voor uw organisatie zit in de verandering van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen. Een fan van de klant maken. Een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom, de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Schrijf u in voor deze gratis infosessie en keer – net als zeer veel anderen voor u – huiswaarts met  een pak inspiratie en tips!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wil werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie wil opzetten.

Programma

In deze gratis introsessie, specifiek gericht naar publieke overheidsinstellingen, non profit en social profit organisaties, leggen we de onderliggende principes van customer xperience design bloot.

Zo gaat u al heel snel zelf aan de slag om uw non profit organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete non profit cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant ziet hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u onderneemt om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 04/02/2020 18:30 20:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • Serwir Renardeau - Hotel Serwir
  • Koningin Astridlaan 57
  • 9100 Sint-Niklaas
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • F: 051/268754
  • Tine@escala.be
2018-676-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van bedrijven inzake klantgerichtheid. Nadat hij eerst sales ervaring heeft opgedaan in verschillende omgevingen en zelf sales trainers ging aansturen, werd hij verantwoordelijk voor deze strategische hefboom om van gewone organisatie excellente organisaties te maken.

Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen, om een zo groot mogelijke return te realiseren inzake klantgericht handelen. Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. U moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!