Persoonlijke competenties voor de facility manager


Op een enthousiaste manier en gemotiveerd de service en kwaliteit van uw werkzaamheden verder ontplooien
Opleiding Algemeen beleid en organisatie 180142

Introductie

Door de veelheid van taken van een facility manager is het nodig dat u de juiste prioriteiten stelt.

Hoe gaat u om met de stress die de job meebrengt? Hoe organiseert u uw tijd efficiënt en biedt u het hoofd aan tijdrovers?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding richt zich tot personen die de rol van facility manager opnemen of willen opnemen.

Programma

  • Wat is tijd? Hoe vult u uw tijd? Hebt u zicht op wat u allemaal doet in 1 dag?
  • Prioriteiten leren stellen: bij elke taak of opdracht afwegen hoe dringend en/of belangrijk een taak is? Wat moet ik onmiddellijk doen, wat kan ik plannen, doorgeven of uitstellen?
  • Tijdrovers opsporen en kijken wat u er kan aan doen.
  • Effectiever omgaan met storingen en onderbrekingen: hoe omgaan met de vele communicatiekanalen die wij en anderen ter beschikking hebben?
  • Cirkel van invloed en betrokkenheid: waar heb ik zelf invloed op, wat is buiten mijn controle, hoe ga ik hiermee om?
2018-142-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Martine Brackx begon haar carrière als leerkracht en maakte snel de overstap naar het opleiden en coachen van volwassenen. Ondertussen kan ze bogen op meer dan 30 jaar ervaring in zowel de openbare als de privé sector. Haar expertise omvat domeinen als coachend leiding geven, communicatieve vaardigheden op de werkvloer, een team aansturen en time- en stressmanagement. Ze legt de link met de realiteit van de deelnemers zodat zij tools meekrijgen die ze in hun dagelijkse werkomgeving kunnen toepassen.

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.