Gebeurt het soms dat uw zorgvrager of cliënt niet in dezelfde realiteit zit als u ? En weet u niet goed hoe u dan moet reageren ? Dan is deze opleiding iets voor u.
Gebeurt het soms dat uw zorgvrager of cliënt niet in dezelfde realiteit zit als u ? En weet u niet goed hoe u dan moet reageren ? Dan is deze opleiding iets voor u.
Deze opleiding richt zich tot iedereen die leidinggevende taken op zich neemt en de vaardigheden geassocieerd met 'goed' leiderschap bij zichzelf beter wil ontwikkelen.
Deze opleiding richt zich tot iedereen die leidinggevende taken op zich neemt en de vaardigheden geassocieerd met 'goed' leiderschap bij zichzelf beter wil ontwikkelen.
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!
Als uithangbord van uw organisatie heeft u de sleutel tot een goede communicatie in handen! Leer hoe u verbale agressie klantvriendelijk en professioneel aanpakt!