Storytelling – Hoe bouw ik een overtuigend verhaal op?
Trek klanten met verhalen
Introductie
Stap in de wereld van meeslepende verhalen en leer hoe u uw boodschap krachtig overbrengt. Ontdek de kunst van storytelling en verrijk uw marketingstrategie. Schrijf u in voor onze workshop en laat uw verhalen spreken!
Wat kent men na het volgen van deze opleiding?
Omschrijving
Wenst u uw klanten beter te bereiken met een duidelijke boodschap? Ontdek dan de kracht van storytelling in deze workshop. Schrijf u in voor deze workshop en leer hoe u een boeiend verhaal creëert dat uw doelgroep aanspreekt. Of kies voor het volledige traject om nog dieper in te gaan op content die converteert.
In zes workshops leert u stap voor stap hoe u content creëert die gegarandeerd converteert. U heeft de flexibiliteit om in te schrijven voor het volledige traject of voor afzonderlijke workshops. Waar wacht u nog op? Maak van elke klik een conversie!
Dit zijn de zes workshops:
- Workshop 1: Storytelling – Hoe bouw ik een overtuigend verhaal op?
- Workshop 2: Contentstrategie – Hoe maak ik een sterke content strategie?
- Workshop 3: Content Mapping – Hoe blijf ik dag in dag uit relevante content creëren voor mijn bedrijf?
- Workshop 4: Creativiteit – Hoe krijg ik meer creativiteit in mijn communicatie?
- Workshop 5: Clicksfactor – Doe ik er alles aan om de bezoeker te doen clicken?
- Workshop 6: Storyselling – Hoe breng ik content die doet verkopen?
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Deze workshop is geschikt voor marketeers, ondernemers en contentmakers die hun boodschap willen versterken en klanten willen inspireren met overtuigende verhalen.
Voorkennis
Bijkomende info
Methodologie
Programma
In de workshop Storytelling leert u hoe u een overtuigend verhaal creëert dat de essentie van uw bedrijf of merk effectief communiceert. Samen gaan we dieper in op het bouwen van een sterke storyline die resonantie heeft bij uw doelgroep. We stellen vragen als:
- Hoe kunt u de impact van uw verhaal op uw klanten maximaliseren en mogelijk verbeteren?
- Welke verhaallijnen wekken de interesse en betrokkenheid van uw klanten op?
- Op welke punten verliezen uw klanten interesse in uw verhaal?
- Hoe kunt u storytelling en storyselling naadloos integreren om niet alleen een verhaal te vertellen, maar ook daadwerkelijk conversies te genereren?
Opgelet: Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner Skilliant. Het erkenningsnummer voor Skilliant is DV.O214464.
Stageovereenkomst
Getuigschrift
Prijsinfo
Eric Lippens
Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.