omdat uw organisatie ons uitgangspunt is

Kwaliteit verzekerd

Dagelijks monitort Escala de klanttevredenheid en wordt onze interne werking en het kwaliteitsbeleid geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen we ook onze dienstverlening beter afstemmen op de opleidingsnoden van onze klanten in de publieke, social en non-profit sector.

teacher image
"

Zorg dat u een actief leadbeheer hebt. Dat proces kan volledig geoptimaliseerd en geautomatiseerd worden.

"

Frederik - DOCENT

2007

Oprichting van Escala door de Syntra West Groep. Dit omdat steeds meer cursisten uit de publieke sector en de social profit te vinden zijn in de vervolmakingen die sinds 1989 georganiseerd worden naar KMO’s toe. 

2012

Escala organiseert haar eerste multitrack studiedagen gericht naar de publieke sector en de social profit. Het begin van een succesverhaal. 

2013

Escala rondt de kaap van 1.000 opleidingen in haar kalenderaanbod. Er worden dat jaar ook 651 opleidingen en begeleidingen in house georganiseerd. 

2015

Escala beslist nog meer in te zetten op maximaal toegepaste opleidingen voor de publieke sector en social profit. Universele opleidingen IT, taal, techniek, ... worden voortaan aangeboden via SBM. 

2017

Het 10-jarig bestaan is het startschot van het traject om tot een nieuwe huisstijl en een klantvriendelijke website te komen. Medio 2018 moeten deze de werking naar een nog hoger niveau tillen. 

2018

Escala plant -naast de traditionele opleidingen- ook in het Franstalig landsgedeelte voor het eerst een multitrack studiedag in. 

tijdslijn