Storyselling – Hoe breng ik content die doet verkopen?
Leer succesvolle storyselling technieken
Introductie
Ontdek de kracht van storyselling en leer hoe u verhalen kunt gebruiken om uw producten en diensten effectief te verkopen. Schrijf u vandaag nog in voor onze workshop en word een meester in het vertellen van verhalen die verkopen!
Wat kent men na het volgen van deze opleiding?
Omschrijving
Wilt u uw content niet alleen boeiend maken, maar ook converterend? Ontdek in onze zesde workshop hoe u uw verhaal verkoopt aan uw doelgroep. Schrijf u in voor deze workshop en leer hoe u overtuigende content creëert die leidt tot actie. Of maak gebruik van ons volledige traject voor een diepgaande verkenning van conversieoptimalisatie door middel van storytelling.
In zes workshops leert u stap voor stap hoe u content creëert die gegarandeerd converteert. U heeft de flexibiliteit om in te schrijven voor het volledige traject of voor afzonderlijke workshops. Waar wacht u nog op? Maak van elke klik een conversie!
Dit zijn de zes workshops:
- Workshop 1: Storytelling – Hoe bouw ik een overtuigend verhaal op?
- Workshop 2: Contentstrategie – Hoe maak ik een sterke content strategie?
- Workshop 3: Content Mapping – Hoe blijf ik dag in dag uit relevante content creëren voor mijn bedrijf?
- Workshop 4: Creativiteit – Hoe krijg ik meer creativiteit in mijn communicatie?
- Workshop 5: Clicksfactor – Doe ik er alles aan om de bezoeker te doen clicken?
- Workshop 6: Storyselling – Hoe breng ik content die doet verkopen?
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Deze workshop is geschikt voor marketeers, verkopers en ondernemers die hun verkoopvaardigheden willen verbeteren en effectiever willen worden in het vertellen van verhalen die verkopen.
Voorkennis
Bijkomende info
Methodologie
Programma
Leer hoe u storytelling kunt inzetten als een krachtig hulpmiddel om uw doelgroep te overtuigen en meer clicks te genereren. Leer:
- De juiste toon en woordkeuze om uw verhaal effectief te verkopen aan uw doelgroep.
- Overtuigingstechnieken die uw verhaal kracht bijzetten, zowel in woord als beeld.
- Hoe u uw Click Through Rate (CTR) kunt verhogen door eenvoudige aanpassingen aan uw lay-out.
- Breng uw verhaal tot leven in het verkoopproces en laat het resoneren met uw doelgroep.
Opgelet: Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner Skilliant. Het erkenningsnummer voor Skilliant is DV.O214464.
Stageovereenkomst
Getuigschrift
Prijsinfo
Eric Lippens
Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.