Klantgericht aan het onthaal

Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
icon chevron right
  • icon Vanaf 27/04/2026
  • icon Gent
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Klantgericht onthaal is het visitekaartje van je organisatie. Leer hoe!
  • nieuw

Customer Experience Design - Masterclass

Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 8 sessie(s)
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 07/05/2026
  • icon Gent
  • icon 1350,00 excl. BTW
  • icon 8 sessie(s)
Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.
  • Samenwerking met SBM

Customer Experience Design in 1 dag

Leer de tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.
  • icon Vanaf 03/12/2025
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 455,00 excl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 03/12/2025
  • icon Gent
  • icon 455,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Leer de tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.
  • KMO-portefeuille
  • Samenwerking met SBM

Van klachten naar opportuniteiten

Hoe maak je van klachten kansen? Ontdek technieken voor herstel en vertrouwen. Schrijf je in!
  • icon Vanaf 11/06/2026
  • icon Gent
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 395,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 11/06/2026
  • icon Gent
  • icon 395,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Hoe maak je van klachten kansen? Ontdek technieken voor herstel en vertrouwen. Schrijf je in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Durf nee te zeggen, maar blijf klantgericht

Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 365,00 excl. BTW
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Vanaf 26/03/2026
  • icon Blended
  • icon 365,00 excl. BTW
  • icon 2 sessie(s)
Kun jij nee zeggen en toch klantgericht blijven? Ontdek hoe je vertrouwen wint en relaties versterkt. Schrijf je vandaag nog in!
  • nieuw
  • Samenwerking met SBM

Customer Experience Management

Leer in 4 dagen alle tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen!
  • Enkel op maat
  • Samenwerking met SBM
icon chevron right
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Leer in 4 dagen alle tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen!
  • Samenwerking met SBM
8 van 8 resultaten