Vindt u het antwoord op uw vraag hier niet terug? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
Hoe verzekert Escala de kwaliteit van de opleidingen?
Escala is Qfor en Iso-gecertificeerd. Wij volgen via evaluatie door de cursisten continu de kwaliteit van de opleiding op (inhoud, didactiek en locatie). Escala beschikt over meer dan 400 docenten en kan zo voor elke opleiding de meest geschikte docent met de juiste expertise en ervaring inzetten én met kennis van de sector voor sectorspecifieke opleidingen.
Waar vindt mijn opleiding plaats?
Waar de opleiding plaatsvindt, staat steeds vermeld op opleidingspagina ‘tabblad praktisch’ op de website. Een week voor de aanvang van de opleiding, krijgt u tevens een uitnodiging waarin u alle praktische details nogmaals kunt nalezen.
Ik heb geen aanwezigheidsattest ontvangen.
U ontvangt automatisch een aanwezigheidsattest nadat u het digitaal evaluatieformulier over de opleiding heeft beantwoord. Dit digitaal evaluatieformulier wordt gebruikelijk uiterlijk de tweede maandag na de opleiding verstuurd. Is er iets fout gelopen, dan kunt dit melden via het contactformulier van de website.
We zorgen ervoor dat u spoedig uw attest ontvangt.
Wanneer begint en eindigt de opleiding waarvoor ik mij heb ingeschreven?
Elke opleiding begint en eindigt op verschillende tijdstippen. Op de opleidingspagina ‘tabblad praktisch’ van elke opleiding vindt u informatie over het tijdstip, de locatie en eventuele praktische bijzonderheden. In de voor- en namiddag pauzeren we even tussendoor. Bij volledige lesdagen bieden we een broodjeslunch aan tijdens de middag.
Een week voor de aanvang van de opleiding, krijgt u tevens een uitnodiging waarin u alle praktische details nogmaals kunt nalezen.
Welke catering is er voorzien tijdens de opleiding?
Bij volledige lesdagen bieden we een broodjeslunch aan tijdens de middag. Tijdens de pauzes wordt koffie en water aangeboden.
Laat ons gerust weten of er voor u aangepaste catering dient te voorzien worden. Wij proberen maximaal in te spelen op uw vraag.