Klantgericht aan de telefoon - vaardigheidstraining - Virtual Classroom


Klantgericht communiceren en handelen aan de telefoon
Opleiding Klantgerichtheid 200148
NIEUW

Omschrijving

Uw gedrag en de manier waarop u aan de telefoon communiceert, maken een wereld van verschil voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Ook het stemtimbre en de intonatie die u gebruikt, bepalen hoe u in een telefoongesprek overkomt.

Klantvriendelijk én klantgericht communiceren aan de telefoon is niet altijd vanzelfsprekend. U hebt het druk, de persoon aan de andere kant van de lijn is onvriendelijk, doet lastig, is ongeduldig.

Hebt u er ook wel eens moeite mee om uw emoties onder controle te houden en rustig te blijven? Na deze training is dat gegarandeerd niet meer het geval.

Klantgericht aan de telefoon? Wees erbij op deze leuke doe-training!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die de telefoon (wel eens) opneemt in de organisatie of klanten telefonisch te woord moet staan, voor iedere professionele telefonist, voor iedereen die geconfronteerd wordt met telefoons in wacht, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Methodologie

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Programma

In de training Klantgerichte vaardigheidstechnieken aan de telefoon komen volgende topics aan bod:

  • Wat betekent klantentevredenheid?
  • Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • Hoe klantgericht communiceren?
  • Hoe op een correcte manier doorverwijzen?
  • Telefonisch onthaal: hoedoededa?
  • Hoe moeilijke situaties aan de telefoon behandelen?
  • Klachten behandelen aan de telefoon: kan dat?

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Lesdata

Datum Startuur Einduur
maandag 12/10/2020 09:30 12:30
maandag 12/10/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • Escala Brugge
  • Spoorwegstraat 14
  • 8200 Brugge
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • Tine@escala.be

Prijsinfo

Corona? Die bederft bij SBM uw leerhonger nooit! Deze opleiding gaat door in een Virtual Classroom. Dat wil zeggen: de taalcoach is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen.“Jaja, maar wat als het coronavirus opnieuw roet in het eten strooit?” Eenvoudig: dan wandelt iedereen online binnen! Het is alsof u fysiek in de zaal aanwezig bent. U interageert met uw trainer en met uw medetrainees. En krijgt meteen antwoord op uw vragen.

Onwennig met technologie? Hoeft niet: de software die u van ons krijgt, is bijzonder gebruikersvriendelijk. En komt met de begeleiding en ondersteuning waar u om vraagt. Wees Corona te slim af. Boek nu bij SBM, waar het virus geen spelbreker meer is. Vragen? Collega Kevin zorgt voor antwoorden (mail kevin@sbm.be of bel 078 35 36 38).