Customize en optimize Office 365 - SharePoint


Samenwerken in de cloud met SharePoint Online
Opleiding ICT en informatiemanagement 111245

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

  • U verwerft inzicht "wat werken in de cloud" juist betekent
  • U leert via de in te loggen on-line services
  • U verwerft inzichten in de mogelijkheden van "SharePoint Online"
  • U leert "SharePoint Online" opzetten en personaliseren
  • U leert (extra) gebruikers aanmaken en rechten toekennen
  • U leert gebruik te maken van administration Panel en management tools
  • U  leert SharePoint Flows opmaken
  • U leert  hoe SharePoint activiteiten kunnen gemonitord worden

Introductie

Als "SharePoint Online specialist" bent u in het bedrijf het eerstelijns aanspreekpunt betreffende het beheren en supporteren van (nieuwe) "Office 365 - Online SharePoint" gebruikers. U helpt (nieuwe) "On-line SharePoint Users" wegwijs te maken in het optimaal en efficiënt gebruik van SharePoint Online. Aanvullend bent u verantwoordelijk voor document management, collaboration tussen users, opzetten en beheren van sites, blogs en workflows. Tijdens deze opleiding leert u eveneens, als administrator, aan basic "SharePoint Online" troubleshooting te doen.

Tip: Als u als organisatie kiest om "SharePoint Online" te gebruiken dan is het noodzakelijk dat minstens één medewerker deze "Customize en optimize Office 365 SharePoint" de opleiding laat volgen die "SharePoint - Online" op een correcte en efficiënte wijze kan beheren.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Als Office 365 Administrator biedt u ondersteuning aan Online - SharePoint gebruikers en bent u in staat SharePoint Sites wil kunnen beheren en aanpassen.

Voorkennis

  • Basiskennis betreffende Office 365 Administration
  • Basiskennis van Windows Active Directory (rechten, groepen, users) is wenselijk
  • Conceptuele kennis betreffende de mogelijkheden van SharePoint is niet vereist maar een voordeel

Methodologie

Deelnemers dienen hun eigen laptop mee te brengen naar deze opleiding.

Programma

  • Module 1: The Role of the Site Owner
  • Module 2: Users, Groups and Permissions
  • Module 3: Site and Site Collection Features
  • Module 4: Managing Sites and Pages
  • Module 5: Working with Lists and Libraries
  • Module 6: Document Management
  • Module 7: SharePoint Workflows
  • Module 8: Monitoring SharePoint Activity
  • Module 9: SharePoint Apps (Optional)

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.