Innovatie in recrutering: contentmarketing voor HR


Hoe kunt u uw bedrijf op de kaart zetten om de juiste profielen aan te trekken?
Webinar HRM 200410

Introductie

In het rekruteringslandschap beweegt veel en ook deze sector zal de gevolgen van de globale pandemie voelen. Sterker nog, welke grote uitdagingen staan ons de komende jaren te wachten in deze sector? Kom alvast via onze gratis webinars te weten waar de experten mee bezig zijn.

Content Marketing heeft in de basis als doel om de consument anno nu op een zo effectief mogelijke manier te informeren over aan het bedrijf verwante onderwerpen. Maar u kunt dit ook inzetten voor rekrutering en employer branding.

Omschrijving

De voordelen van content marketing voor HR zijn legio en omvatten betere bekendheid, grotere terugvindbaarheid in Google, betere cultural fit bij de kandidaten, en dus een grotere instroom!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Een must voor alle HR-verantwoordelijken en -medewerkers!

Programma

Het inzetten van Content Marketing als onderdeel van het versterken van employer branding gebeurt niet in één dag. Het is een proces waarin verschillende vormen van content op verschillende kanalen moet worden ingezet.

LinkedIn en Facebook zijn de belangrijkste kanalen maar andere zoals Instagram, YouTube, Blogs, etc. spelen ook een grote rol.

Tijdens het webinar gaan we de fundamenten leggen voor innovatie voor employer branding via sociale media.

  • 17u: welkom en inleiding (introductie topic en spreker)
  • 17u10: de expert aan het woord
  • 17u55: Q&A
  • 18u00: slot

Praktisch

Schrijf u gratis in voor één of meerdere van deze webinars via volgende link. Na elke webinar wordt de kans gegeven om individuele coaching aan te vragen aan de experts.

2020-410-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Mic Adam

Hij helpt om de brug te slaan tussen digitaal en de echte wereld. Hij doet dit via trainingen, consultancy en implementatie van sociale media in bedrijven met als focus sales, rekrutering en employer branding. Mic heeft een internationale carrière uitgebouwd in zowel general management als sales en marketing management in B2B en B2C omgevingen.