Medewerkers coachen in klantgericht communiceren

Webinar Persoonlijke vaardigheden 210644

Omschrijving

Klantgericht communiceren is een taak voor elke medewerker in elke afdeling van de organisatie. Heel vaak zien of horen ze klanten, hetzij via persoonlijk contact hetzij via mail. In ieder geval is communicatie een belangrijke hefboom om het verschil naar de klanten te maken. Meer zelfs, het is een onderscheidende factor om zeer tevreden klanten te hebben en ervoor te zorgen dat ze uw organisatie aanbevelen aan andere (potentiële) klanten.

De vraag is waarom en hoe u dit doet. Waar dient u op te letten en welke technieken zijn er om het echte verschil te maken? Belangrijk hierbij is ook hoe u uw medewerkers hierop kunt coachen. Welk coaching model past hierbij en wat doet u om de medewerkers van uw team te ondersteunen en ervoor te zorgen dat iedereen aan diezelfde kar trekt?

Naast het fundamentele inzicht wat klantgericht ondernemen betekent, geven we praktische inzichten waar u iedere dag en voor iedere medewerker mee aan de slag kunt.

Een must training voor wie wil uitblinken in klantgerichtheid.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is voor iedereen bestemd die ofwel zélf met klanten in contact komt of een ploeg medewerkers aanstuurt die met klanten in contact komt. Zowel in mondelinge als in schriftelijke communicatie. Tijdens de training focussen we op praktische handvaten en vertalen we de bewezen theorie via praktische voorbeelden naar uw dagdagelijkse communicatie uitdagingen.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.