Klantgericht aan de telefoon


Klantgericht communiceren en handelen aan de telefoon
Webinar Klantgerichtheid 200148

Omschrijving

Uw gedrag en de manier waarop u aan de telefoon communiceert, maken een wereld van verschil voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Ook het stemtimbre en de intonatie die u gebruikt, bepalen hoe u in een telefoongesprek overkomt.

Klantvriendelijk én klantgericht communiceren aan de telefoon is niet altijd vanzelfsprekend. U hebt het druk, de persoon aan de andere kant van de lijn is onvriendelijk, doet lastig, is ongeduldig.

Hebt u er ook wel eens moeite mee om uw emoties onder controle te houden en rustig te blijven? Na deze training is dat gegarandeerd niet meer het geval.

Klantgericht aan de telefoon? Wees erbij op deze leuke doe-training!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die de telefoon (wel eens) opneemt in de organisatie of klanten telefonisch te woord moet staan, voor iedere professionele telefonist, voor iedereen die geconfronteerd wordt met telefoons in wacht, voor iedereen die regelmatig klanten moet doorverwijzen.

Methodologie

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De docent is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Programma

In de training Klantgerichte vaardigheidstechnieken aan de telefoon komen volgende topics aan bod:

  • Wat betekent klantentevredenheid?
  • Hoe van klantentevredenheid naar klantgerichtheid werken?
  • Hoe klantgericht communiceren?
  • Hoe op een correcte manier doorverwijzen?
  • Telefonisch onthaal: hoedoededa?
  • Hoe moeilijke situaties aan de telefoon behandelen?
  • Klachten behandelen aan de telefoon: kan dat?

Kan ik ook online deelnemen? Natuurlijk! De klassikale oefen- en coachingsessies gaan door in een Virtual Classroom. De docent is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt ook fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Lesdata

Datum Startuur Einduur
woensdag 10/03/2021 09:30 12:30
woensdag 10/03/2021 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • Tine@escala.be

Prijsinfo

Corona? Die bederft bij SBM uw leerhonger nooit!

Deze opleiding gaat door in een Virtual Classroom. Dat wil zeggen: de docent is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen.

“Jaja, maar wat als het coronavirus opnieuw roet in het eten strooit?”

Eenvoudig: dan wandelt iedereen online binnen! Het is alsof u fysiek in de zaal aanwezig bent. U interageert met uw trainer en met uw medetrainees. Enu krijgt meteen antwoord op uw vragen.

Onwennig met technologie? Hoeft niet: de software die u van ons krijgt, is bijzonder gebruikersvriendelijk. En komt met de begeleiding en ondersteuning waar u om vraagt. Wees Corona te slim af. Boek nu bij SBM, waar het virus geen spelbreker meer is.

Vragen? Collega Kevin zorgt voor antwoorden (mail kevin@sbm.be of bel 078 35 36 38).

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.