Expert Klantgerichtheid in de publieke sector & social profit (Certified training)
Werken vanuit een klantgerichte cultuur
Omschrijving
Met uw organisatie aan klantgerichtheid werken, loont. Meer zelfs: organisaties die het bijzonder goed doen inzake klantgerichtheid, halen veel betere resultaten. En ook medewerkers kiezen vaker voor organisaties waar de 'klant' centraal staat.
Ook in de publieke sector, social-profit & zorg en non-profit & vzw’s is klantgericht werken een hot topic. De noodzaak tot verdere professionalisering stelt organisaties voor heel wat uitdagingen.
Volg de opleiding Customer Experience Management en:
- u leert hoe een organisatie naar een klantgerichte organisatie evolueert
- u biedt uw doelgroep een waardevolle beleving die smaakt naar meer
- u motiveert uw medewerkers om hun beste beentje voor te zetten
Zo maakt u het verschil met uw concullega’s, bedient u uw 'klanten' op hun wenken, en haalt u betere resultaten. Waarop wacht u nog?
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wil werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie kunt opzetten.
Methodologie
Op locatie (standaard) of via interactieve webinar (corona-modus)
Programma
Klantgerichtheid is een bewuste en strategische keuze. Het start van bij je bestaansreden als organisatie. Vanuit uw visie en missie bepalen wat uw klanten mogen ervaren - de klantenbeleving of customer xperience - is een uitdagende opdracht. Customer Xperience Design is een doordachte manier om als organisatie het verschil te maken.
Opbouw van de certified training Expert Klantgerichtheid
- Introductie tot customer xperience
- Organisatie
- Customer Xperience Design
- Verandermanagement opzetten in lijn met klantgerichtheid
- Organisatorische principes van klantgericht leiderschap
- Klanten
- Medewerkers
- Performance
- Praktische case voorleggen
Lesdata
Datum | Startuur | Einduur |
---|---|---|
maandag 22/08/2022 | 09:30 | 12:30 |
maandag 22/08/2022 | 13:30 | 16:30 |
dinsdag 23/08/2022 | 09:30 | 12:30 |
dinsdag 23/08/2022 | 13:30 | 16:30 |
woensdag 24/08/2022 | 09:30 | 12:30 |
woensdag 24/08/2022 | 13:30 | 16:30 |
donderdag 25/08/2022 | 09:30 | 12:30 |
donderdag 25/08/2022 | 13:30 | 16:30 |
vrijdag 26/08/2022 | 09:30 | 12:30 |
vrijdag 26/08/2022 | 13:30 | 16:30 |
Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.
Contact
- T: 078 35 39 30
- Tine@escala.be
Getuigschrift
Escala Certificate
Joost Cottyn
Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.