Expert Klantgerichtheid in de publieke sector & social profit (Certified training)


Werken vanuit een klantgerichte cultuur
Opleiding Klantgerichtheid 200147
NIEUW

Omschrijving

Met uw organisatie aan klantgerichtheid werken, loont. Meer zelfs: organisaties die het bijzonder goed doen inzake klantgerichtheid, halen veel betere resultaten. En ook medewerkers kiezen vaker voor organisaties waar de 'klant' centraal staat.

Ook in de publieke sector, social-profit & zorg en non-profit & vzw’s is klantgericht werken een hot topic. De noodzaak tot verdere professionalisering stelt organisaties voor heel wat uitdagingen.

Volg de opleiding Customer Experience Management en:

  • u leert hoe een organisatie naar een klantgerichte organisatie evolueert
  • u biedt uw doelgroep een waardevolle beleving die smaakt naar meer
  • u motiveert uw medewerkers om hun beste beentje voor te zetten

Zo maakt u het verschil met uw concullega’s, bedient u uw 'klanten' op hun wenken, en haalt u betere resultaten. Waarop wacht u nog?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere directeur/manager in een not-for-profit organisatie die wil werken aan een meer klantgerichte organisatie, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgerichte organisatie kunt opzetten.

Methodologie

Op locatie (standaard) of via interactieve webinar (corona-modus)

Programma

Klantgerichtheid is een bewuste en strategische keuze. Het start van bij je bestaansreden als  organisatie. Vanuit uw visie en missie bepalen wat uw klanten mogen ervaren - de klantenbeleving of customer xperience - is een uitdagende opdracht. Customer Xperience Design is een doordachte manier om als organisatie het verschil te maken.

Opbouw van de certified training Expert Klantgerichtheid

  • Introductie tot customer xperience
  • Organisatie
    • Customer Xperience Design
    • Verandermanagement opzetten in lijn met klantgerichtheid
    • Organisatorische principes van klantgericht leiderschap
  • Klanten
  • Medewerkers
  • Performance
  • Praktische case voorleggen

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 05/10/2021 09:30 12:30
dinsdag 05/10/2021 13:30 16:30
dinsdag 12/10/2021 09:30 12:30
dinsdag 12/10/2021 13:30 16:30
dinsdag 19/10/2021 09:30 12:30
dinsdag 19/10/2021 13:30 16:30
dinsdag 26/10/2021 09:30 12:30
dinsdag 26/10/2021 13:30 16:30
dinsdag 09/11/2021 09:30 12:30
dinsdag 09/11/2021 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • Campus Gent NETWORKS TWO
  • Raymonde de Larochelaan 13
  • 9051 Sint-Denijs-Westrem
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 39 30
  • Tine@escala.be

Getuigschrift

Escala Certificate

Escala helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering.
Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt Escala de nodige ondersteuning.